فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود کلیپ معرفی سارا مالدونادو

 

 

 

DOWNLOAD


نظرات شما عزیزان:

سوگل و سوگند
ساعت11:14---16 تير 1392
من خودم عاشق بلانكا و اليزابتم و البته ارورا رو هم دوست دارم خيلي خوشگله و بانمك

سوگل و سوگند
ساعت12:30---15 تير 1392
بلانكا خيلي خوشگله همچنين اليزابت و لطفا جوابمو بده

سوگل
ساعت21:23---14 تير 1392
خفشو:

سوگند
ساعت17:40---14 تير 1392
واقعا اوا زشته باحات موافقم رومينا جان

سوگل
ساعت17:37---14 تير 1392
بلانكا خيلي بانمكه و خوشگل

غزاله
ساعت18:53---15 آبان 1391
چطوری با این وبلاگ باهالت؟ وبت بهترین وبی که تا حالا دیدم.من عاشق سارا مالدونادو ام. دستت درد نکنه.عاشق وبتم. راستی می خواستم ازت بخوام اهنگ مارتین :gracia por tuamor رو اپ کنی. مرسی. قربونتتتت!: X

Paria <3
ساعت9:33---23 آذر 1390
اخه چقد این اورورا خوشگله!!! میخوام بخورمشششششش D:
پاسخ:آرهههههههههه!!!خییییییلیییییییییییییییییییییییییییی نازه!


رومینا
ساعت19:38---16 آبان 1390
اره عزیزم ارورا بازیگر خیلی خوبیه من هیچ دلیلی نمی بینم تو این مورد بهش ایراد بگیرمپاسخ:مرسی عزیزم!!ولی نه تنها بازیگر خوبیه بلکه خیلیم خوشگل و فوق العادس!

رومینا
ساعت14:30---16 آبان 1390
راستی اسم وبلاگ عالیه!ارورا فرشته ی سرزمین یخپاسخ:مرسیییییی عزیزم!!آره اسمش خیلی به خودش میاد!

رومینا
ساعت14:29---16 آبان 1390
میدونم عزیزم من فط بابت بازیگری نازاحت شدم الیزابت بازیگر مورد علاقه ی منه نه مدل یا خواننده اگه دوسش دارم بخاطر اینه که خیلی زیبا میره تو قالب هر نقشی و با عشق و علاقه از پسش بر میاد گریه هاش و خنده هاش از ته دله ولی دانا مدل مورد علاقه ی منه و قیافه ش رو دوس دارم میخواستم بدونی دقیقا خانوم انا چیزیو که باید به خودش بگه به من گفت اون فقط قیافه ی اوا رو دوس داره و بازیگریش بنظرش خوب میاد مثلا من یادمه انگار اوا تو سریال دانیل رو با یه دختره به اسم لیلیانا دیده و بود و گریه میکرد اصلا خوشم نیومد تازه همه اونو بعنوان بازیگر زیبای لاتین میشناسن ولی الی رو بعنوان بازیگر بسیار خوب لاتین
پاسخ:آره عزیزم میدونم هر کس یک بازیگر مورد علاقه دارم!!منم واسه این عاشق ارورام که تو چهرش هم خوشگلی هم نازی هم بانمکی و گوگولی بودن رو میبینم!!و یکی دیگه از دلیلاشم خنده ی بانمک و نازشه!و هیکلشم خیلی خوب و لونده!!تازه خیلیم با احساس و خوب بازی میکنه!!!


رومینا
ساعت21:30---12 آبان 1390
وبلاگم رو فیلتر کردن بلاگفای ....

بهرحال امیدوارم فک نکنی من قصدم توهین به ارورا بوده من چیکار به این دختر دارم اخه؟هر زنی زیبایی خاص خودشو داره فقط من یه کم عصبانی شدم اوووووووف ولی باید یه بنر داشته باشم حداقل 70 درصد طرفداری الی وب منو پیدا نکردن باید یه بنری درست کنم جلب توجه کنه اخه تبادل لینک بدرد نمیخوره خواستی تبادل بنر میکنیم با وب نقاب انالیات و اگه خواستی با وب ارورات

اگه کلیپ شبح النا رو دانلود نکردی بگو لینکشو بهت بدم
پاسخ:باشه عزیزم اشکال نداره!!به هر حال منم که خیییییییلیییییییییییییی عاشق ارورام!!تبادل بنر با وب آنالیا!


رومینا
ساعت23:05---3 آبان 1390
وای راله جون حرفایی میزنی چه دعوایی؟من با سارا حرف میزدم و میگفتم از بلانکا بدم که اناهیتا خانوم اینجا رو پیدا کرد و غیرتی شد البته منم درکش میکنم چون منم سر الیزابت و گبی و تالیا مخصوصا الی جونم خیلی حساسم...سارا ویدیوی تیتر سریال شبح النای الیزابت رو که توی وبم گذاشتم رو خواستی دانلود کن اخه خیییییییییییییییییییییییلییییی یییییییییییییییییییییییییی خوشگله البته میدونم از الیزابت خوشت نمیاد ولی سریال شبح الناش خیلی ویدیو تیترش زیباست راستی من تا 5 یا 6 روز دیگه نمیتونم بیام اینترنت...دلم برات می تنگه....این درسا منو میکشن اخر سررررررررررررررر راستی من سوم راهنمایی هستم ضمنا من اعتماد به نفسم زیاد نیست خوش چهره م فقط قد و اندامم بده اناهیتا جون راستی اسم دختر خاله ی منم همینه ولی اونم بلانکا رو دوس نداره پس تو نیستی سارا دل تنگت میشمممممم
پاسخ:سلام عزیزم!!درسا آخر سر منم میکشه!!!راستی من نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی منم خوشگلم اندام و قدم هم خوبه!!راستی عزیزم منم دلم برات تنگ میشه گلممممم!!!باشه میام دانلود میکنم چون سریال شبح النا رو دوست دارم!


ژاله
ساعت19:16---27 مهر 1390
وای اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

سارا جون تو وسط این دعوا چکار میکنی؟

چرا چند وقته نمیای چت؟

دلم برات تنگ شده عسسسسسسسی سسسسسسسم
پاسخ:آخی دلم برات خییییییلیییییییی تنگ شده عسیسم!!!میام امروز 5 شنبه چت!


رومینا
ساعت18:03---27 مهر 1390
بهر حال وقتی اهنگ رو گذاشتی خبرم کن ضمنا چیزی که منو ازار میده اینه که بدون اینکه از این جوابی بخوام بهم جواب میده
پاسخ:ول کنین همو!!!بی خیال!


رومینا
ساعت18:02---27 مهر 1390
موضوع اینه که خوشم نمیاد به بازیگریش توهین کنن این دیگه زیادیه حالا باز قیافه ش یه چیزی ضمنا من تا حالا کسیو ندیدم بگه از الی متنفره چیز یکی
پاسخ:خب از هر کی اطرافمه میپرسم میگه ارورا رو دوست داره!


رومینا
ساعت18:01---27 مهر 1390
واقعا فک میکنی نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟

رومینا
ساعت16:17---26 مهر 1390
خودم فهمیدم چطور بکشمش بیرون بزودی ویدیویی که دانلود کردم میذارم توی وبم بیا ببین اخه لورنزو و سارای نقاب انالیا و لئوناردو در اوالونا هم توشن

رومینا
ساعت14:27---26 مهر 1390
استی یادته بهم یه برنامه رو ادرس دادی ازش دانلود کنم؟؟؟همه ی فایلا توش ذخیزه میشن ولی چطور بیارمشون بیرون؟؟؟فایلهای یوتیوب

رومینا
ساعت14:26---26 مهر 1390
استی یادته بهم یه برنامه رو ادرس دادی ازش دانلود کنم؟؟؟همه ی فایلا توش ذخیزه میشن ولی چطور بیارمشون بیرون؟؟؟

رومینا
ساعت13:27---26 مهر 1390
بعدا نظرامونو پاک کن اخه خیلی بده اینجا هم میشه زمین جنگ بین اوا و الی

رومینا
ساعت23:17---25 مهر 1390
عذر میخوام ولی چرا باید از کسی که هم بازیگریش معمولیه هم زشته و هم بی نمکه من خوشم بیاد؟؟؟؟؟اگه انقدر که میگی بیخوده دلیلی نداشت ازش خوشم بیاد شاید چون تو دوسش داری فک میکنی خوبه چیه؟؟؟؟؟؟اصلا چرا باید از کسی که از همه لحاظ معمولیه خوشم بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو اوا رو دوس داری چون خوشگله و بس×ولی بنظر من خیلی بی نمکه من تا به حال خاصیت بامزه ای در اون ندیدم برعکس خیلی هم جدی هست

رومینا
ساعت19:56---25 مهر 1390
سارا حرفای اینو باور نکن من اصلا به اوا و ارورا رای ندادم به سارای نقاب انالیا رای دادم اگه تو هم به الیزابت رای بدی مشکلی نمیبینم هر کسی نظری داره

رومینا
ساعت19:54---25 مهر 1390
من توی وبم دارم به ماریتزا رودریگز رای میدم خانومی دوستام از اونا بدشون میاد برو چک کن باورت نمیشه اکثرا وب دارن تازه من نگفتم طرفدار ندارن و ضمنا نمیدوستم بلانکا اینجا طرفدار داره شنیدم بودم فقط سارا طرفدار داره ضمنا من به احترام و بخاطر سارا مدیر وب هم که شده توهینی به ارورا نمیکنم هر کس هم توی نظر سنج وبم روزی یه بار میتونه رای بده

رومینا
ساعت19:52---25 مهر 1390
ضمنا من یه دختر مسلمونم و عکسامو جایی نمیذارم بفهم چی میگی

رومینا
ساعت19:50---25 مهر 1390
منم نمیخوام دعوا کنم ضمنا این نظر منه تازه من نه از ارورا نه اوا بدم نمیاد!مگه در حقم کاری کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه فقط دوسشون ندارم همین ولی باهاشون مشکلی ند ارم و ازشون بدم نمیاد ضمنا خودمم توی نظر سنجی وبم دارم به مارتیزا رای میدم وقبول دارم ازش بدم میاد چون الیزابت رو توی سریال اذیت میکنه و دم با یه میلیونر پیرمرد ازدواج کرده ضمنا دیگه به این بحث ادامه نمیدم بخاطر احترام و دوستی چند ماهه م با سارا نه تو و بلانکا
پاسخ:مرسی عزیزم!!


اناهیتا
ساعت17:52---25 مهر 1390
در مورد نظر سنجی وبت هم باید بگم معلومه دیگه وقتی از سارا و بلانکا بدت بیاد کسی هم بهشون رای نده خودت بهشون رای میدی اگه زیاد رای نمیاوردن باعث تعجب بود فکر نکن با این نظر سنجی که اصلا هم درست نیست از طرفدارای سارا و بلانکا کم میشه برای منکه اصلا مهم نیست اصلا بلانکا 1000 تا رای بیاره که چی؟!!!!!!!!! بلانکا باید هم اعتماد به نفس داشته باشه چون خوشگل ترین بازیگره ولی مثل اینکه شما اعتماد به نفست بیشتره اگه انقدر خوشگلی یه وب بزن فقط عکس های خودت رو بزار یه امتیاز زیبایی بلانکا اینکه قبول دارم دماغش رومینا جون قشنگ نیست ولی بازم انقدر خوشگله منم جای اون بودم هیچ وقت عمل نمیکردم صورتش نقص نداره حتی اگه دماغش قشنگ نباشه

اناهیتا
ساعت17:41---25 مهر 1390
سارا جان امیدوارم من رو ببخشی من اصلا دوست ندارم تو وبت بحث و دعوا درست کنم ولی مثل اینکه مجبورم شرمنده اولا رومینا جان تو خودت اول شروع کردی و چند تا نظر در مورد بلانکا دادی تو خودت به نظر و سلیقه ما احترام نمیزاری پس توقع نداشته باش به نظرت احترام بزاریم وقتی خودت نمیزاری دوما همین طور که تو بااطمینان میگی بلانکا بینمکه منم با اطمینان میگم الی خیلی بینمکه اتفاقا که بلانکا خیلی هم بامزه ست و خنده های فوق العاده بامزه و نازی داره من تو کمتر کسی دیدم در مورد بازیش هم چون تو خیلی دوسش داری فکر میکنی خیلی خوبه نمیگم بده ولی معمولیه خیلی از بازیگرای دیگه هم میتون خیلی بهتر از الیزابت این دو نقش رو بازی کنند

رومینا
ساعت17:06---25 مهر 1390
استی منظورم از دانا دانا گارسیا بود نه دانای الیسا کجاست البته سونیا یا دانای الیسا کجاست هم خوشگله ولی من دوسش ندارم!

رومینا
ساعت16:22---25 مهر 1390
استی وب جدیدمو کسی نظر نداد ذف کردم!بی انصافی بود انگار بچه های وبم فقط الی رو دوس دارن نه منو!اصلا به اون یکی وبم نگاه هم نکردن راستی چند وقت پیش اطلاعات فیلم سینمایی عشقم الی جوووووووووووووووونم رو گذاشته بودم طنزه خواستی بیا و ببین شادیم قبلا دیده باشی ضمنا اپم ولی عکسای نایاب الیزابته فک نکنم خوشت بیاد راستی قالبم چطوره؟5 هزار واسم خرج برداشت
elizabethnice.blogfa.com


رومینا
ساعت16:17---25 مهر 1390
ببین اناهیتا خانوم انقدر با اطمینان نگو الیزابت زشت و بی نمکه اگه بی نمک بود و بازیگریش بد بود نقش انالیا و ماریانا رو به این خوبی بازی نمیکرد اوا بازیگری بلد نیست ولی خوشگله اما بی نمک!منم بهش حسودیم نمیشه چون خودم خیلی خوشگلترم(واقعا خوشگلترم)نیازی هم به جواب تو ندارم من سوالی نپرسیدم

رومینا
ساعت15:36---25 مهر 1390
داری اهنگ سزار و بلانکا رو میذاری؟؟؟؟؟مرسی من عاشقشونم

رومینا
ساعت15:35---25 مهر 1390
تو هم شرکت کن توی نظر سنجی وبم همون حال بهم زن ترین دختر فارسی وان خیلیها دارن به ارورا و اوا رای میدن مخصوصا اوا که اونایی که ازش متنفرن خیلین توی وب من

رومینا
ساعت15:32---25 مهر 1390
ببین اناهیتا جان اولا این نظر من و خیلی های دیگه ست دوما چی چی بازیگری الیزابت در حد صفره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر کسی نمیتونه از دو کاراکتر به متفاوتی انالیا و ماریانا بر بیاد زیادیه که بگی بد بازی میکنه تازه اوا هم به عمل نیاز داره بینیش خیلی گنده و زشته لطفا به سلیقه من و خیلیای دیگه احترام بذار ضمنا دانا رو هم من خیلی دوس ندارم ولی خیلی بهتر از بلانکاست

رومینا
ساعت15:28---25 مهر 1390
اره لیتزی خیلی بداندام و مردونه ست ازش خیلی بدم میاد!ولی اره اوا خوشگله فقط زیادی بی نمکه باورم نمیشه میگی الیزابت بی نمکه به نظر من که خیلی شیطون و بانمکه عین نوجوونای هفده هجده ساله میمونه!البته سندرا هم همینطور!دانا هم اره خیلی خوشگله ولی منم اونقدرا دوسش ندارم ولی بهرحال الی زیبای من با دانیل تو بازی کرده شاید واسه همین به دلت ننشسته راستی توی نظر سنجی حال بهم زن ترین د ختر فارسی وان توی وبم به کی داری رای میدی؟نمیخوام بهم بریزی ولی رای ارورا و اوا خیلی زیاده همه دارن به اونا رای میدن
پاسخ:عزیزم میدونی نظر اونایی که تو وبتن به اندازه ی یک مورچه هم برام مهم نیست!!خب معلومه وب طرفدارای الیزابته اگه منم تو وبم همین نظر سنجی رو بزارم الیزابت از همه بیشتر حال بهم زنه!!!


اناهیتا
ساعت15:23---25 مهر 1390
سارا جان شرمنده ولی یه چیزی رو فراموش کردم در جواب رومینا خانوم باید بگم اولا بلانکا خیلی قشنگ و طبیعی بازی میکنه سریال اوالونا به خاطر زیبایی و بازی خوب بلانکا معروف شد فکر میکنی مثلا دانا و یا الیزابت خیلی خوب باری میکنن جفتشون خیلی مسخره و بی احساس و مصنوعی بازی میکنن بازی الیزابت مخصوصا در حد صفره و افتضاحه یه چیز دیگه مگه همه باید دماغشون رو عمل کنند الان الی عمل کرده خیلی خوشگل شده به نظرت؟!!!!!!!!! وقتی کسی مثل بلانکا به این خوشگلی و نازی هست هیچ نیازی به عمل نداره سارا جون با خوندن نظرت راجب بلانکا خیلی خوشم اومد و انرژی گرفتم عاشقتم
پاسخ:مرس عزیزم!!ولی با رومینا باهم دعوا نکنین عزیزم!!!منم عاشق چشای ارورام خیییییییلییییییییی نازه!


اناهیتا
ساعت15:14---25 مهر 1390
سارا جون سلام عزیزم خیلی وبت خوشگله خیلی دوست دارم راستی منم عاشق بلانکا سوتو هستم اولا فوق العاده بانمکه بانمکی از صورتش میباره دوما بانظرت خیلی موافقم واقعا چشماش بینظیره هم رنگش و حالتش تمام زیبایش به نمک صورت و چشمای فوق العاده خوشگلش چقدر با هم نظریم الیزابت نه تنها خوشگل نیست خیلی هم بینمکه از دانا هم خیلی بدم میاد چشماش هم اصلا قشنگ نیست چشمای بلانکا کجا و چشمای دانا و یا الیزابت کجا !!!!البته چشمای ارورا هم خوشگله یه رنگ خاصی داره مثل بلانکا
پاسخ:مرسی عزیزم منم خیلی دوستت دارم!!خب آره بلانکا خوشگله من اول عاشق ارورام!!


رومینا
ساعت19:35---24 مهر 1390
راستی منظورم از کلیپ سارا و ریکی ریکی و سارای نقاب انالیاس!اونا با هم بازی کردی کلیپ رو واسه مریم جون گذاستم ولی نیومده وگرنه نظر میداد
پاسخ:میدونم!


رومینا
ساعت19:30---24 مهر 1390
من خودم عاشق چشمای دانا هستم
پاسخ:دانا خیلی خوشگله ولی ازش خوشم نمیاد!


رومینا
ساعت19:28---24 مهر 1390
خبرا رو شنیدی؟لیتزی داره با مارتین بازی میکنه از مارتین انتظارا نداشتم بعد از اینکه با ارورا و ویکی توی سریال ارورا بازی کرد رفته سراغ لیتزی؟؟؟؟اه اه لیتزی رو اصلا دوس ندارم خیلی زشته
پاسخ:اه اه!!!!!!!!!از لیتزی متنفرم نه تنها خیلی زشته بلکه خیییلیییییییم بد هیکل و مردونس!!!!حیف مارتین!


رومینا
ساعت19:24---24 مهر 1390
منم همینطور عاشق چشمهای ادمام مخصوصا دخترا ولی اوا بی نمکه مشکل اینجاست وگرنه خوشگله خودش ملکه ی زیبایی هم شده
پاسخ:در کل اوا نازه!


رومینا
ساعت19:22---24 مهر 1390
اره خب چشماش قشنگه مشکل اینه که بی نمکه
پاسخ:نه اتفاقا یکی از مهمترین دلیلایی که عاشقشم بخاطر بانمک بودنشه!!باز به نظر من الیزابت بی نمکه!!


رومینا
ساعت19:22---24 مهر 1390
کی منظورته؟دوستم سالیناز؟اون هم از ارورا و مخصوصا از سارای نقاب انالیا خوشش نمیاد

رومینا
ساعت21:37---21 مهر 1390
وای که قدر از اون اوای بی نمک تنفر دارم!واقعا عجب اعتماد به نفسی داره که نرفته بینیشو عمل کنه زشت بدترکیب!!!!!تازه احساس بازیگریش هم در حد صفره واقعا باید به گریه های مصنوعیش واسه دانیل خندید
پاسخ:به نظر من اوا خیلی نازه!!مخصوصا چشاش!!به نظر من زیباترین چیز تو صورت هر کس چشاشه!!


رومینا
ساعت13:16---21 مهر 1390
منظورم باکلاسی بود نوشتم بی کلاسی ضمنا اشتباه کردم دوستم نرفته جزو اون لیست ولی واقعا ناراحتم اول الی و مایته بود حالا که از شر مایته خلاص شدیم بلانکای بی نمک زشت بی کلاس!!!!!!!

رومینا
ساعت19:47---20 مهر 1390
وای عزیزم چه نیازیه توهین به ارورا رو ممنوع کنی حت اونایی که دوسش ندارن هم بهش کاری ندارن گیر دادن به الیزابت من!یکی دیگه از دوستام هم باز رفت عضو لیست اونایی که از الیزابت بدشون میاد همه دارن ازش متنفر میشن خیلی بی انصافیه دختر به این بانمکی و بی کلاسی رو..........

رومینا
ساعت14:32---20 مهر 1390
وای می اپی و ما رو خبر نمیکنی!تو دیگه تحویلم نمیگیری!!!!!!!بهر حال من توی وب جدیدم که دیشب زدم یه کلیپ خوشگل و رمانتیک از سارا و ریکی توی یه سریال دیگه گذاشتم بیا ببین اگه ما برات وجود داریم
پاسخ:نه عزیزم این دیگه چه حرفیه!!!باور کن سرم شلوغ بود و میدونستم خودت میای!!


ژاله
ساعت15:43---19 مهر 1390
سلام عزززززززززززززیییییییززززززم

خوفی؟چرا بهم sms نزدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شماره تو واسم ایمیل کن جیگر
پاسخ:باشه عزیزم!


افروز
ساعت15:43---19 مهر 1390
عالی good

ژاله
ساعت15:41---19 مهر 1390


ژاله
ساعت15:41---19 مهر 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: پنج شنبه 19 / 7برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |